افلیت مارکتینگ یا سرویس همکاری در فروش یکی از بهترین راههای کسب درآمد اینترنتی است.
از سال ۲۰۱۵بهطور متوسط هرسال ۱۰.۱% رشد داشته است و از همان زمان پیشبینی شده بود که ارزش این صنعت تا سال ۲۰۲۰ به ۶.۸ میلیارد دلار میرسد.
همکاری در فروش چیست؟
در سال ۱۹۹۶ سایت Amazon برای اولین بار سیستم Affiliate Marketing را اجرا کرد.و بااین کار توانست فروش خود را چندین برابر کند.
در این روش هم فروشنده و هم فردی که محصول را تبلیغ می کند سود می کند.
فروشنده در این روش زمانی هزینه تبلیغات را می پردازد که محصولش به فروش رفته باشد.
انواع مشارکت ها در Affiliate Marketing؟
- براساس نمایش آگهی
- براساس فروش
- تعداد ثبت نام کاربران
مزایای افلیت مارکتینگ:
- نسبت به هزینه پرداخت مزایا و نقاط قوت خوبی دارد.برخلاف تصور کسب و کار های کوچک نیز می توانند از Affiliate Marketing استفاده کنند
- باعث افزایش اعتبار برند ومحصولات شما می شود.
- باعث افزایش مخاطب و برندسازی محصول می شود
نقاط ضعف افلیت مارکتینگ:
- با استفاده از ربات ها و یا راه های دیگر میتوان تعداد کلیک های محصول را افزایش داد
- هیچ تضمینی برای مقدار درآمد وجود ندارد
- یکی از بزرگترین مشکلات افیلیت مارکتینگ که ناشران را با مشکل مواجه میکند این است که هر کاربر یک بار روی لینک کلیک میکند و حتی اگر مشتری شود دیگر بهطور مستقیم وارد سایت موردنظر خواهد شد. از اینرو ناشران باید دائما دنبال مشتریان بالقوه باشند.
نکته نهایی:
افلیت مارکتینگ یکی از روشهای سریع افزایش فروش در سراسر دنیاست که برای تبلیغدهنده و ناشر تبلیغات منفعت دارد. در این روش پرداخت پورسانت به صورت روشهای مختلف انجام میشود که مانند تبلیغات کلیکی است.
برای مشاوره در فروش و تبلیغات با کارشناسان ما در ارتباط باشید
با ما تاپ باشید”آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ“