فرا رسانه با ما تاپ

چرا اعتماد مشتری مهم است؟

اعتماد

با شروع کسب و کار و فروش، شما ناخود آگاه درباره مشتریان هدف خود اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.تخمین زده شده که افراد روزانه در معرض ۴۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ پیام بازاریابی قرار می گیرند و این موضوع باعث می شود که رساندن پیام به افراد به طوری که حتما پیام ما را دریافت کنند روز به روز سخت تر می شود.

چطور میتوان اعتماد کرد؟

میدانیم که معمولا به توصیه های افرادی که میشناسیم بیشتر اعتماد می کنیم تا توصیه های تبلیغاتی و نظر های مشتریان و ایمیل های بازاریابی.

بیاین نگاهی بیندازیم به گزیده ای از مقاله اعتماد جهانی به تبلیغات و برند(نیلسون۲۰۱۵)

نحوه بیان تاثیر بالایی در قانع کردن افراد برای خرید دارد، وقتی دوستان و آشنایان توصیه ای به ما ارائه می دهند از کلمات و عباراتی استفاده می کنند که با نیاز های ما تناسب دارند.

یک بازاریاب ممکن است به شما بگوید که یک کفش جدید مینیمال اعصاب پای شما را بهبود می بخشد اما احتمالا دوست شما مزایایی از کفش را یاد آوری می کند که شما را هیجان زده خواهد کرد.

چرا توصیه های شخصی افراد اغلب بسیار موثر تر هستند و افراد این توصیه هارا بیشتر جدی می گیرند؟

چرا که این افراد هیچ قصد فروشی پشت این توصیه ها ندارند و صرفا از روی تجربه خود توصیه کرده اند ؛

مثلا توصیه های دوستی که قلباََ به  او علاقه داریم برای ما متقاعد کننده تر است نسبت به یک بازاریاب که شغلش قانع کردن افراد برای خرید است؛ کسی که موفقیت شغلی اش به خرید خریداران وابسته است صرف نظر از این که این پیام ها واقعا درست هستند یا خیر مشتریان را با ارسال پیام های مختلفی برای افزایش فروش آزمایش می کند.

یکی از دلایلی که فروشندگان در قانع کردن خریداران شکست می خورند این است که مشتری را به عنوان نقاط داده می بینند و نه به عنوان مردم عادی.

به همین دلیل بسیاری از شرکت ها با حفظ مشتریان مشکل دارند حتی اگر آنها بتوانند اولین فروش را انجام دهند معلوم نیست بتوانند مشتری را برای خرید های بعدی  هم نگه دارند  مگر اینکه محصول آنها  فوق العاده خوب باشد. اگر محصول با آنچه مشتریان در پیام فروش شنیدند هماهنگ نباشد آنها دیگر هرگز از این شرکت خرید نخواهند کرد.

حال که مخاطب هدف شما مشخص شد:

تبلیغات آنلاین و مشخص کردن مخاطبان هدف، با اگاهی پیدا کردن و درک، نسبت به مشتریان اصلی میتواند سبب موفقیت کسب و کار آنلاین شما شود.

 

برای تبلیغات در فضای مجازی با مشاوران ما در ارتباط باشید”آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

خروج از نسخه موبایل