فرا رسانه با ما تاپ

انواع کمپین در اینستاگرام؟

کمپین اینستاگرامی نوعی سرمایه گذاری است که برند ها انجام می‌دهند تا فرصت های عالی جذب کنند. ما در این مقاله از انواع کمپین تبلیغاتی اینستاگرام و مزایای آن صحبت می‌کنیم.

با توجه به نوع کسب و کار شما کمپین های متفاوتی را می‌توانید انتخاب کنید، اگر نمی‌دانید کدام کمپین برای شما بهتر است و همچنین نتیجه بهتری خواهد داشت، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای تبلیغات تلگرام و یا تبلیغات اینستاگرام کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را از تبلیغات بدست آورید.

اگر برای شما سوال است که چرا باید کمپین فروش در اینستاگرام داشته باشیم، باید بگوییم اینستاگرام نسبت به سایر رسانه‌های اجتماعی نرخ تعامل بسیار بالاتری دارد و همین دلیل خوبی است برای ایجاد کمپین تبلیغاتی.

انواع کمپین اینستاگرام:

کمپین های تبلیغاتی متفاوتی در اینستاگرام اجرا می‌شود، شما با توجه به هدف، بهترین آن را انتخاب می‌کنید. در زیر متداول ترین کمپین ها را نام برده شده است تا شما راحت تر آنهارا انتخاب کنید.

این نوع کمپین برای نشان دادن محصولات، خدمات و همچنین به نمایش گذاشتن ویژگی های متمایز با رقبا آن ها است.

طبق آمار، ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند که همین امر باعث می‌شود اینستاگرام به یک رسانه اجتماعی برای آگاهی از برند تبدیل شود.

یکی از بهترین راه ها برای تعامل بیشتر کاربران با پیج شما، کمپین مسابقه است. شما باید یکی از محصولات خود را به به یکی از کاربران هدیه دهید و می‌توانید به اضائه آن از کاربران بخواهید نام شما را به همراه هشتگ در پیج خود قرار دهند و یا پست های شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

با این کار به راحتی به مخاطبان جدیدی دست میابید. 

همان طور که گفتیم اینستاگرام یکی از اپ هایی است که در آن تعامل بالا است.کمپین های تعاملی به مخاطبان انگیزه می دهند تا با محتوای صفحه شما تعامل بیشتری داشته باشند.

برای ایجاد تعامل روش های مختلفی را می‌توان تجربه کرد. روش هایی مانند آزمایش قالب های پستی مختلف، استفاده از محتوا مواردی برای ذخیره بیشتر مخاطبان و استفاده از استیکرهای استوری اینستاگرام برای الهام بخشیدن به پاسخ پیام ها.

برای جذب بهتر مخاطبان خود، Insights اینستاگرام خود را بررسی کنید و ببینید کدام محتوا بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

اگر قصد دارید فروش را افزایش دهید، یک کمپین فروش یا تبلیغات در اینستاگرام راه اندازی کنید.

یکی از راه های کمپین، ارائه کد های تخفیف به مشتریان است. برای آن که در این کمپین به اهدافتان برسید باید مطمئن شوید مخاطبان شما آماده خرید هستند. 

یک راه عالی برای دستیابی به کاربران بیشتر، کار با اینفلوئنسرها است. ۳۴ درصد از کاربران ۱۶ تا ۲۴ ساله، اینفلوئنسرها را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، بنابراین اگر نسل‌های جوان مخاطب هدف شما هستند، قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

یکی از راه های همکاری با اینفلوئنسر ها این است که از آن ها بخواهید پست شما را در پیج هایشان بگذارند، این کار باعث دیده شدن بیشتر پست شما توسط کاربران اینستاگرام خواهد شد.

 

مزایای کمپین در اینستاگرام:

از آنجا که اپلیکیشن اینستاگرام بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام را دارا است پس به راحتی می‌توان از داده های متا برای هدف قرار دادن مخاطبان استفاده کرد همچنین در مقایسه با سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام از نرخ تعامل بیشتری برخوردار است .

از مزایای دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

 

خروج از نسخه موبایل