فرا رسانه با ما تاپ

بازاریابی چریکی و یا(Guerrilla Marketing)چیست؟

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی و یا پارتیزانی یکی دیگر از انواع بازاریابی دیجیتال است.

تاریخچه:

اگر بخواهیم به تاریخچه آن اشاره کنیم برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ و با یک کتاب ساده با نام «بازاریابی پارتیزانی» به قلم لِویسون به جهان معرفی شد.

بازاریابی چریکی که به انگلیسی به گوریلا مارکتینگ مشهور است ،هدف آن این است که با کم ترین هزینه بیشترین مخاطب را داشته باشد.

به قدی این بازاریابی هزینه کمی دارد که به اصطلاح به آن بازاریابی بدون هزینه می گویند.

باتوجه به نام آن ،اساس بازاریابی چریکی مشابه تاکتیک جنگ چریکی است.

بازاریابی چریکی مخصوص کدام کسب و کار هاست؟

هدف اصلی کسب و کار های کوچک است که به دنبال روش‌های ساده و کم خرج برای جذب مخاطب هستند.اما به این معنا نیست که برند های بزرگ نمیتوانند از بازاریابی چریکی را انجام دهند.

انواع گوریلا مارکتینگ :

نتیجه گیری:شما میتوانید با هزینه بسیار اندک و خلاقیت بالا برند خودتان را با مخاطبان آشنا کنید و کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید.

 

برای مشاوره در فروش و تبلیغات اینستاگرام و تلگرام با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

             با ما تاپ باشید”آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

خروج از نسخه موبایل