فرا رسانه با ما تاپ

در زمان تبلیغ، پست بهتر است یا استوری؟

تبلیغ

این موضوع کاملا مرتبط است با این که هدف شما از تبلیغ چیست؟

هدف از تبلیغات:

  1. برندینگ
  2. فروش سریع محصول

اگرمی خواهید برند شما را بهتر بشناسند و محبوب تر شوید و یا یک مجموعه یا شرکت هستید که به تازگی شروع به فعالیت کرده ،هدفش اینه که برندش شناخته بشه پس بهتر است روی برندینگ کار کنید.

اگر پیج فروش محصول دارید و هدفتان این است که از آن تبلیغ سریع تر به فروش برسید و از آنجایی که تبلیغ به صورت پست میتواند از زمان بیشتری برخوردار باشد پس تبلیغ به این صورت کاربرد بیشتری دارد.

تبلیغ به صورت استوری:

کاربران اینستاگرام عاشق استوری هستند.

جالب است بدانید در روز ۵۰۰ میلیون استوری در اینستاگرام دیده می شود پس برای تبلیغات موثر در اینستاگرام استوری یک گذینه عالیه!

مزیت های استوری:

نسبت به پست هزینه کم تری باید پرداخت کنید.

تایم استوری کوتاه تر است پس احتمال این که مخاطبان تا انتها استوری را کامل نگاه کنند بیشتر است

اگر تبلیغات شما مربوط به سایت باشد شما میتوانید در استوری لینک سایت خود را قرار دهید و یا پیج خود را تگ کنید تا مخاطبین به راحتی بتوانند وارد پیج شما شوند.

زمانی که مخاطب وارد اینستاگرام می شود اولین چیزی که مشاهده می کند استوری است.

اگر شما در انتخاب پیج دقت کنید می توانید به راحتی مخاطبان ،تمام ویدئو شما را ببینند.

پست:

شما به ۳ حالت می توانید در اینستاگرام پست بگذارید

  1. تصویر    ۲.ویدئو     ۳.IGTV

خصوصیات تبلیغ به صورت پست:

برای معرفی بهتر محصولات و برندتان ،شما به زمان بیشتری نیاز دارید تا خودتان را به طور کامل به مخاطب معرفی کنید.

به عنوان مثال اگر یک دوره آموزشی دارید خیلی راحت تر می توانید بخشی از فعالیتتان را در ویدئو بگویید و مخاطب را همراه خود کنید.

می توانید از کپشن استفاده کنید و توضیح کامل درباره محصولاتتان را  در این قسمت بگویید.

اگر اصول کامنت گذاری را به طور کامل انجام دهید و کامنت های خود را نبندید به راحتی می توانید فروش محصول را افزایش دهید.

اگر بتوانید با بنر جذاب و خلاق تعداد لایک هارا افزایش دهید میتوانید مخاطبان بیشتری با خود همراه کنید.

نکته نهایی:پس این که تبلیغ به صورت پست باشد یا استوری کاملا به زمان و هدف شما بستگی دارد.

 

برای مشاوره در تبلیغات و افزایش فروش با کارشناسان ما در ارتباط باشید”آژانس دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

خروج از نسخه موبایل