فرا رسانه با ما تاپ

قیمت گذاری محصول

قیمت گذاری محصول

قیمت گذاری محصول یک فرایند مهمی است که عوامل داخلی و خارجی متفاوتی آنرا تعیین می‌کنند. می‌تواند تاثیر مثبتی بر فروش و یا تاثیر منفی بر ذهن مخاطبان داشته باشد. 

هدف از قیمت گذاری محصول باید مطابقت ارزش محصول یا خدمات با هزینه و تقاضای مشتری باشد تا شرکت بتواند سود را به حداکثر برساند .

اگر شما تولید کننده محصولی هستید حتما باید اصول قیمت گذاری محصول را به طور دقیق بدانید تا بتوانید بهترین فروش و همچنین بیشترین سود را از محصول خود به دست آورید.

کارشناسان ما می‌توانند نیاز شما را در زمینه تبلیغات برطرف کنند.

 

عوامل گوناگون در تعین قیمت محصول:

عوامل مختلفی در هنگام قیمت گذاری موثر اند، از جمله؛

میزان عرضه و تقاضا: تعداد نیاز بازار به محصول شما آسان است اما این که مشتری تا چه مقدار حاضر است برای محصول شما پرداخت کند سخت و پیچیده است.

حاشیه سود ناخالص: مقدار درآمد باقی مانده پس از کسر هزینه های محصول.

حاشیه سود خالص: مقدار درآمد باقی مانده پس از کسر تمام هزینه ها. 

نتیجه:

فرمول قیمت گذاری محصول مسئله بسیار مهمی است، حتما با دقت و با توجه کافی آنرا انجام دهید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان بیشترین مشتری را جذب کنید.

خروج از نسخه موبایل