مهارت های تبلیغ در اینستاگرام؟

مهارت های تبلیغ در اینستاگرام

امروزه با وجود اینستاگرام، کسب و کارها این امکان را دارند تا با بیش از ۱ میلیارد مخاطب در ارتباط باشند. این تعداد مخاطب دلیل کافی و عالی است تا از تبلیغات اینستاگرام برای رشد خود استفاده کنند. 

همه می توانند یک حساب کاربری اینستاگرام برای یک تجارت راه اندازی کنند و کار را به خوبی انجام دهندعلاوه بر این، حتی اینستاگرام نیز منابع و مطالعات موردی را ارائه می دهد که بازاریابان می توانند از آنجا الهام بگیرند.

اما تسلط بر الگوریتم اینستاگرام چیزی فراتر از ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام است.

برای راهنمایی های تبلیغ در اینستاگرام با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان شمارا به اهداف کسب و کارتان نزدیک کنند.

تبلیغات در اینستاگرام:

علیرغم انگیزه های زیادی که یک شرکت یا یک فرد برای تبلیغ در این پلتفرم وجود دارد، تبلیغات اینستاگرام معمولاً برای موارد زیر استفاده می شود:

  • افزایش آگاهی از برند
  • ایجاد ترافیک بیشتر
  • ایجاد کنجکاوی برای محصول جدید
  • تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار

از آن جایی که محتوای داخل اینستاگرام تصویر و یا ویدئو می‌باشد، کسب و کار ها با ارائه تصاویر با کیفیت و ویدئو های جذاب، راحت تر و سریع تر مخاطب را به سمت خود جذب می‌کنند.

 

مهارت های تبلیغ در اینستاگرام؟

در اینجا، مراحل ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرام خود را به صورت گام به گام خواهیم گفت. بنابراین، با دقت بخوانید و مطمئن شوید که هیچ جزئیاتی را از دست ندهید.

۱- برنامه ریزی پست ها:

برای بهتر استفاده از این پلتفرم، باید بدانید چگونه برای پست ها زمان بندی کنید.

برنامه ریزی پست مزایای بسیاری دارد:

  • زمان شما را کامل می کند.
  • در وقت ارزشمند شما صرفه جویی می کند.
  • شما یک خلاصه کامل از پست هایی دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید تا بتوانید جریان را حفظ کنید.
  • برنامه زمانبندی اینستاگرام برنامه ریزی پست های خود را از قبل بسیار آسان می کند.
  • شما می توانید تعامل را افزایش دهید و فالوورهای بیشتری به دست آورید.

۲- از قدرت اینستاگرام استفاده کنید:

هنگام استفاده از قدرت اینستاگرام، نکات زیر را دنبال کنید:

  • در یک هفته درباره محصول خود پست کنید. این یکنواختی را حفظ کنید زیرا این امر به مخاطبان شما امکان می دهد از قبل در مورد پست های محصول شما آماده باشند.
  • محصولات خود را بر اساس نیاز مخاطبان خود سفارشی کنید. تصاویر و ویدئوهای محصولات پر فروش را برجسته کنید.
  • داستان های خاصی را که محصولات خاصی را نمایش می دهند برجسته کنید.
  • از یک پس زمینه رنگی ساده برای بهبود دید پست استفاده کنید. 
  • مشتریان را در عکس ها و ویدیوهای خود درگیر کنید. می توانید تصاویری را که مشتریانتان با محصولاتتان به اشتراک گذاشته اند به اشتراک بگذارید.

۳- از ایده های شگفت انگیز استفاده کنید:

با توجه به نوع محتوا اینستاگرام، شما باید مهارت های مناسب و دسترسی به ابزارهای مناسب برای بهبود محصول یا ویدیوهای خود را داشته باشید.

  • عکس‌ها یا ویدیوهای «پشت صحنه» را به مخاطبان خود نشان دهید. شاید یک گشت و گذار در محل کار شما بتواند راه خوبی برای شروع باشد.
  • استفاده از کال تو اکشن در پست های خود برای بهبود تبدیل اجتماعی.
  • همانطور که مردم آنها را دوست دارند، آموزش ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.
  • پست هایی با موضوع تعطیلات ایجاد کنید زیرا به احتمال زیاد بیشترین نظرات و اشتراک گذاری ها را دریافت می کنند.
  • رویدادها و نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید.

۴- شخصی تر باشید:

تبلیغات را در اینستاگرام اجرا کنید تا در مدت زمان کمتری تعامل زیادی داشته باشید. این یکی از ضروری ترین مهارت هایی است که به عنوان یک بازاریاب اینستاگرام به آن نیاز دارید.

پست ها و تبلیغات شخصی سازی شده به احتمال زیاد بیشترین تبدیل را دریافت می کنند.

نتیجه گیری:

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم ها برای به دست آوردن محبوبیت برای برند شما و ارتباط با مشتریان بالقوه است. از ۴ مهارت فوق در طول امسال و در آینده برای تقویت رشد کسب و کار خود با استفاده از اینستاگرام استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *