اکسپلور اینستاگرام:
اکسپلور یکی از قسمت های نرم افزار اینستاگرام است که به شما پست هایی را نمایش می دهد که شما آنها را فالو نکرده اید.
اما بر طبق الگوریتم های اینستاگرام برای شما پست ها را نمایش می دهد.
اگر شما کسب و کارتان در اینستاگرام است بهتر است تلاش کنید تا به اکسپلور وارد شوید.
طبق آمار های اینستاگرام حدود ۱میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد که ۵۰% آنها از اکسپلور استفاده می کنند پس این راه عالی برای معرفی کسب وکارتان است.
راه های ورود به اکسپلور:
۱.زمان پست گذاری:
شما حتما باید به این نکته توجه کنید و در ساعاتی پست خود را آپلود کنید که بیشترین تعداد آنلاین باشد تا بتوانید تعامل بیشتری با کاربران اینستاگرام برقرار کنید معمولا شب ها بیشترین ساعات فعالیت کاربران است.
۲.استفاده از هشتگ و لوکیشن:
اینستاگرام باعث میشود پستهای شما توسط افراد بیشتری دیده شود، به این معنی که شما قادر خواهید بود بلافاصله به افرادی دسترسی پیدا کنید که هنوز عضوی از شبکه شما نیستند.
۳.پست های مورد علاقه:
با استفاده از قابلیت اینسایت شما میتوانید متوجه شوید مخاطبانتان بیشتر به چه موضوعاتی علاقه مند هستند و کدام یک از پست هارا بیشتر به اشتراک می گذارند.
۴.استفاده از ریلز(reels) :
در ابتدا باید اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا ریلز برای شما فعال شود.
تولیدمحتوا با فرمت ریلز باعث می شود شما از حمایت خود اینستاگرام بهره مند شوید.
۵.استفاده ازcall to action:
از طریق مشارکت بیشتر کاربران در پستهای شما بدست میآید. یکی از بهترین روشها برای اطمینان از این امر، تشویق مستقیم مخاطبان به تعامل با پستهای شما از طریق call to action ویا CTA میباشد.
نتیجه گیری:
قرار گرفتن پستهای شما در صفحه کاوشگر اینستاگرام مانند اجرای یک تبلیغ هدفمند برای مخاطبان ایده آل خود است. شما میتوانید از طریق لایککردن و ارسال نظرات میزان جذابیت در پستهای خود را افزایش دهید، دنبالکنندگان بیشتری را جذب کنید و حتی از طریق پستهای خود فروش بیشتری داشته باشید.
برای مشاوره درجهت افزایش پیج به ما مراجعه کنید”آژانس تبلیغاتی باماتاپ“
- برچسب ها:
- آموزش
واقعا عالی بود.ممنون از راهنماییتون