باید ها و نباید های تولیدمحتوا

content

تولیدمحتوا بخش مهمی در جذب مخاطب و همچنین در سئو بسیار موثر است.برای این که بتوانید متنی قوی را بنویسید باید قوانینی را در قالب باید ها و نباید ها رعایت کنید

باید ها در تولیدمحتوا:

  • هدف را مشخص کنید:

ابتدا باید برای خودتان باید مشخص کنید هدفتان از تولید محتوا چیست.هدفتان هرچیزی باشد مهم نیست فقط هیچ وقت نباید این باشد که صرفا چیزی تولید کرده باشید!

  • مخاطب محتوا را بشناسید:

باید بدانید محتوا را برای چه افرادی می نویسید هدفتان از تولید محتوا مرتبط باشد.

  • عملکرد محتوا را بررسی کنید:

باید بدانید کدام محتوا نتیجه مطلوب تری برایتان خواهد داشت

برای سنجش و اندازه گیری عملکرد یک محتوا، چندین معیار وجود دارد.

اشتراک گذاری،مصرفی،سرنخ و پول.

معیار پول به این صورت است که شما باید متوجه شوید با تولید محتوا چقدر کسب درآمد کرده اید.

اگر محتوایتان این معیار هارا شامل نشود پس نمیتوان گفت محتوا شما موثربوده است.

content

نباید ها در تولید محتوا:

  • تظاهر:

تظاهر به آن چیزی که نیستید نکنید صداقتتان باعث میشود مخاطبان بیشتری جذب شوند و تظاهر کردن باعث فرار مخاطبان می شود.

  • یکنواختی و تکرار:

برای مخاطبتان یک چرخه کنجکاوی ایجاد کنید.باید سناریو تولید محتوا را طوری بنویسید که مخاطب ترغیب شود آنرا تا پایان بخواند.

  • قلاب بنداز:

یک قسمت جذاب از متنتان را انتخاب کنید و آن را لو دهید بدون این که کل داستان را متوجه شوند.

  • از تخصصتان غافل نشوید:

تو بلاگری غرق نشوید .یادتان باشد دلیلی که مخاطب ها شما را دنبال میکنند علم و دانش شماست پس سعی کنید هر روز آموزش ببینید.

 

برای مشاوره در بخش فروش و تبلیغات با مشاوران ما در ارتباط باشید”آژانش دیجیتال مارکتینگ باماتاپ

2 دیدگاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *