UGC چیست؟
محتوا تولید شده توسط کاربران است که در شبکه های اجتماعی و یا کانال های دیگر منتشر میشود و میتواند به اشکال مختلفی از جمله تصویر، ویدئو، متن و یا پادکست باشد.
چرا محتوای تولید شده توسط کاربر مهم است؟
امروزه، برندها باید برای دیده شدن بجنگند و همچنین رقابت برای جلب توجه مخاطبان شدید است. در نتیجه، خریداران در مورد برندهایی که با آنها تعامل دارند و از آنها خرید میکنند، بهتر عمل میکنند.
ایجاد وفاداری به برند:
UGC به مشتریان فرصتی منحصر به فرد می دهد تا به جای تماشاگر بودن، در رشد برند شرکت کنند. این امر به میزان زیادی بر وفاداری و وابستگی به برند تأثیر گذار است.
مزایا ugc:
- یکی از مزایای آن از نظر هزینه میباشد، چرا که UGC یک راه مقرون به صرفه برای افزایش مقیاس کسب و کار و معرفی یک استراتژی بازاریابی جدید است. همچنین نیازی به سرمایه گذاری دلاری برای استخدام یک آژانس خلاق پر زرق و برق برای تولید دارایی های برند یا محتوا برای کمپین های شما نیست.
- همچنین یکی دیگر از مزیت های آن اعتماد راحت مشتریان به برند است.
با توجه به هجوم خبر های فیک و کلاه برداری های مختلف در چندسال گذشته اعتماد کردن کار دشوار و زمان بری است به همین دلیل برند ها برای جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان خود بسیار تلاش میکنند.
زمانی که محصولی از طرف مشتریان پیشنهاد و یا معرفی شود خیلی سریع تر میتوان به آن برند اعتماد کرد.
- راحت تر میتوان سلیقه مشتریان را متوجه شد.
آمار:
- تقریباً ۸۰ درصد از مردم بر این باورند که UGC بر تصمیم آنها برای خرید تأثیر می گذارد.
- ۹۲ درصد از مردم بیشتر به توصیه یک شخص دیگر در مورد محتوای برند اعتماد می کنند.
- ۶۳ درصد از مصرفکنندگان گفتند که ترجیح میدهند از شرکتی خرید کنند که آن را معتبر میدانند تا رقیب.
- برچسب ها:
- برندسازی