یک تکه پیتزا در تبلیغات?

یک برش پیتزا

اگر شما هم دارای کسب و کار هستید حتما بعد از مدتی متوجه می‌شوید که برای فروش بیشتر به تبلیغات نیاز دارید اما چه نوع تبلیغاتی؟

در دنیای امروز، روش های تبلیغاتی فراوانی وجود دارد، یکی از این روش ها تبلیغات به سبک یک تکه پیتزا است.

این سبک تبلیغات در دنیای دیجیتال بیشتر استفاده می‌شود چرا که مخاطب نمیتواند محصول را به طور کامل بررسی کند.

یک تکه پیتزا یعنی چه:

فرض کنید بیزینس شما فروش پیکیج های آموزشی در فضای مجازی است.

حال بهترین راه برای تبلیغات پکیجتان، انتشار تکه هایی از ویدئو می‌باشد تا حس نیاز در مخاطب ایجاد شود و با دیدن ویدئوهای شما ترغیب به خرید شوند.

یک تکه پیتزا در کسب و کارهای مختلف:

از این روش در انواع کسب و کارها میتوان استفاده کرد;به طور مثال:

نویسنده:اگر شما نویسنده هستید برای فروش بیشتر کتاب میتوانید خلاصه ای جذاب از کتابتان را تهیه کنید، این خلاصه میتواند به صورت پادکست، تصویر و یا نوشته باشد.

مطمن باشید این کار فروشتان را بیشتر خواهد کرد.

تهیه کننده فیلم: اگر توجه کرده باشید تمامی کمپانی های بزرگ، سریال و یا فیلم های خود را قبل از انتشار به صورت تریلر های چند دقیقه ای در فضای مجازی منتشر می کنند، آنها با این کار طرفداران زیادی برای فیلم خود پیدا می‌کنند.

تصویر فردی برروی کاناپه و یک تکه پیتزا

یکی از نکات مثبت در استاده از این روش تبلیغات،هزینه بسیار پایین نسبت به دیگر تبلیغات است که خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *