ابراهیم کفشدار طوسی که در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت مدیره این هلدینگ در حال فعالیت میباشد، به همراه مهندس فرزانه عندلیب مجموعه شرکتهای خبرفوری را بنیانگذاری نموده است. ایشان در سال ۱۳۹۴ همزمان با راهاندازی قابلیت کانال در تلگرام، مجموعهای از رسانهها را ایجاد و در ادامه با توسعه و سرمایهگذاری روی استارتآپهای مختلف در حوزه تبلیغات و رسانه نسبت به تاسیس شرکتهای مختلف در این زمینه اقدام نمودند.
مجموعه خبرفوری براساس میزان مخاطب و مالکیت خصوصی در حوزه فضای مجازی به عنوان بزرگترین مجموعه رسانهای خصوصی در فضای مجازی ایران فعال است. خاستگاه این مجموعه کلانشهر مشهد بوده اما با راه اندازی دفتر تهران فعالیت خود را در پایتخت نیز به شکلی جدیتر ادامه داده است. همچنین این مجموعه به جهت دارا بودن رسانههای مختلف استانی در سایر استانهای کشور نیز نمایندگی رسانهای و تبلیغاتی دارد.
پس از توسعه رسانههای خبرفوری در تمام استانهای کشور و اخذ ۸ مجوز رسانهای از وزارت ارشاد برای پایگاه های اطلاع رسانی خود، خبرفوری به سراغ حوزه بین المللی رفته و در سایت خود به پوشش چهار زبان زبان انگلیسی، عربی، اردو و فارسی تحت برند این شرکت پرداخت و با توسعه رسانههای خود در بستر شبکههای اجتماعی برای کشورهای افغانستان و عراق کار خود را ادامه داده است.
محور محتوای خبرفوری “انتشار اخبار مردمی و پیگیری مطالبات آنان با نگاه سازنده در جهت بهبود عملکرد همه سازمانها و دستگاهها با دید جهانی” است.
مجموعه خبرفوری در راستای ترویج روحیه کارآفرینی و همچنین با توسعه کمی و کیفی فعالیتهای خود توانسته در حال حاضر برای بیش از ۲۱۰ خانواده به صورت مستقیم و برای بیش از ۱۶۰۰ خانواده به صورت غیر مستقیم اشتغال و درآمد پایدار ایجاد نماید.
توجه مدیران این مجموعه به افزایش دانش و مهارت پرسنل خود تا مرکزی آموزشی در این مجموعه ایجاد شود تا زمینهساز ایجاد دانشگاهی تخصصی در زمینه آموزشهای مختلف و ارتقاء دانش عمومی گردد. همچنین توجه این مجموعه به جوانگرایی باعث شده تا علاوه بر جذب افراد متخصص، میانگین سنی پرسنل آن تنها ۲۷ سال باشد.
مجموعه خبرفوری از اواسط سال ۱۳۹۵ تا اواخر سال ۱۳۹۶ پرمخاطبترین کانال خبری تلگرام بود، که نهتنها بیشترین مخاطب تلگرام در ایران را دارا بوده بلکه دارای بیشترین مخاطب تلگرام در جهان نیز بوده است و حال با داشتن بیش از ۱۲ میلیون مخاطب مستقیم در بسترهای رسانهای خود و دسترسی تبلیغاتی به بیش از ۲۶ میلیون مخاطب تجمیعی بزرگترین مجموعه رسانهای تبلیغاتی کشور به حساب میآید.
با توجه به حساسیت، دقت و تخصص در شبکه تولید محتوا و پیچیدگی و سرعت توزیع محتوا در تمام بسترهای رسانهای این مجموعه، مجموعه خبرفوری با راهنمایی مشاوران با تجربه خود توانسته مجوز #صنایع_خلاق را از معاونت علمی ریاست جمهوری اخذ نماید.
این مجموعه با کسب مجوز راهاندازی شتابدهنده #مدیارایز (انگلیسی؛ media rais ) از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توانسته کسب و کارهای نوپا مجازی و استارتآپهای زیادی را مورد حمایت خود قرار دهد و در حوزه ساختارهای محتوایی و حمایت از رسانهها نیز به عنوان یکی از فعالترین شتابدهندهها، مکررا از سوی مسئولین مختلف مورد تقدیر قرار گیرد.
هم اکنون مجموعه خبرفوری با اخذ گواهینامههای استاندارهای مدیریتی (ISO) و ثبت چندین مجوز موسسه فرهنگی چند منظوره و تک منظوره و همچنین موسسات نشر دیجیتال به ارتقا کمی و کیفی فعالیتهای خود در بخشهای مختلف پرداخته است.