شبکه محتوایی مجموعه خبرفوری

  • کانال خبرفوری با بیش از ۲.۴۰۰.۰۰۰ مخاطب در تلگرام، ۸۰۰.۰۰۰ عضو در روبیکا، ۸۰۰.۰۰۰ در اینستاگرام و ۵۰۰.۰۰۰ عضو در سروش و… در مجموع رسانه‌های کشوری و استانی با بیش از ۱۲ میلیون مخاطب به عنوان بزرگترین رسانه خصوصی و رسمی کشور در حال فعالیت می‌باشد.
  • این مجموعه‌ها با در اختیار داشتن تیم‌های حرفه‌ای در دو حوزه‌ی تولید و توزیع محتوا مخاطبین خود را از محتوای مناسب و باکیفیت بهره‌مند می‌سازد.
  • تیم تولید محتوای خبرفوری با حضور در تهران، مشهد و سایر مراکز استان‌های کشور توانسته اخبار لحظه‌ای از سراسر کشور تولید و در فرمت‌های متنوع ویدیویی، صوتی، تصویری، پادکست، ویدیوکست، متنی و… در رسانه‌های خود منتشر کند.
  • در بخش توزیع اخبار این مجموعه‌ با رصد بیش از ۱۰۰ منبع معتبر و رسمی رسانه‌ای به انتخاب مهمترین اخبار و انتشار فوری و وسیع آن در رسانه‌های خود می‌پردازد و همچنین با تولید محتوای خبری و چندرسانه‌ای متنوع در بروزترین قالب‌های رسانه سعی بر آن دارد سطح توقع مخاطبین خود را بالا برده تا بتواند در توسعه و رشد رسانه‌های دیجیتال شتابی مضاعف پدید آورد‌.
  • تاثیرگذاری یکی از مهمترین مولفه‌های رسانه‌هاست که خبرفوری توانسته به عنوان اولین رسانه خصوصی مجازی تاثیرگذاری زیادی در میان عموم مردم و حتی مسئولان کشور داشته باشد؛ به طوری که در حال حاضر بسیاری از مسئولان کشور نیز مخاطب خبرفوری هستند و آن را به عنوان مرجع خبری بی‌طرف می‌شناسند.
  • پایگاه خبری #سرناخبر یکی دیگر از رسانه‌های مجموعه خبرفوری می‌باشد که با مدیرمسئولی مریم محمدپور در زمینه‌ی تولید محتوای فرهنگی و هنری و پوشش اخبار و مصاحبه هنرمندان فعال است و از برندهای شناخته شده این حوزه به شمار می‌آید.
  • سایت #خطرفوری با مدیرمسئولی امیدملایی نیز به عنوان یک پایگاه خبری در حوزه اخبار حادثه‌ای در حال فعالیت می‌باشد. این رسانه در بستر شبکه‌های اجتماعی با برند #حادثه‌نیوز فعالیت خود را آغاز کرده و مشغول فعالیت و توسعه جدی خود است.
  • بجز ۳۰ رسانه استانی که مخصوص مرکز هر استان در خبرفوری فعال هستند، رسانه‌های موضوعی کشوری با هدف تغذیه مخاطب از موضوعات‌ دیگر هم در این بخش فعال هستند که از رسانه‌های شاخص آنها میتوان به موضوعات رسانه‌‌ای حوزه اقتصادی، سرگری، فناوری، هنری، ورزشی و… نام برد.
  • سایت‌های خبری #جایگاه_ویژه با مدیر مسئولی جوادطاری‌بخش، سایت #خبرفردا با مدیرمسئولی دکتر احسان‌کفشدار، سایت #تیترتجارت با مدیرمسئولی ابوالفضل شادی و سایت #موسیقا که در اختیار شرکت است، همگی از رسانه‌های زیر مجموعه این مجموعه به شمار می آیند.
  • سیاست ما این است که به عنوان یک مجموعه رسانه‌ای که از دل مردم برخواسته است همیشه فقط برای مردم تولید کند و برای محتوای باکیفیت، انرژی بخش و مفید از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.
  • مسئولیت نظارت و کیفیت محتوای مجموع رسانه‌‌های مجموعه توسط سید ناصر نعمتی به عنوان سردبیر ارشد مدیریت می‌شود. مسئولیت مدیر مسئولی خبرفوری به عنوان رسانه اصلی این مجموعه نیز بر عهده دکتر فاطمه محمدزاده می‌باشد. ابراهیم طوسی نیز به عنوان صاحب امتیاز مسئولیت مدیریت و توسعه این رسانه‌ها را بر عهده دارد.
 

چند کمپین خبری بزرگ خبرفوری

  • کمپین “سیل مهربانی” برای کمک به سیل‌زدگان
  • کمپین “مدافعان سلامت” برای پزشکان عزیز در مقابله با کرونا
  • کمپین “استعفای شجاعانه” برای استعفای مسئولین بازنشسته 
  • کمپین “ایران بدون ربا” برای مقابله با ربای بانکی
  • کمپین “فرزندت کجاست” برای فرزندان مسئولین
  • کمپین “انتقام سخت” برای انتقام حاج قاسم سلیمانی 
  • کمپین “سقوط دلار” برای کاهش قیمت دلار

بعضی از این کمپین‌ها توسط مجموعه خبرفوری راه‌اندازی شده است و برخی از آن‌ها از طریق رسانه‌های این هلدینگ وایرال شده است.