بلاگ

استاندارد

مزایا و معایب سلبریتی برندینگ چیست؟

سلبریتی برندیگ یکی دیگر از انواع بازاریابی است که در آن از چهره افراد مشهور استفاده میشود. این نوع بازاریابی تاثیر بسیاری در مشهور شدن برند و همچنین افزایش فروش دارد. سلبریتی برندیگ تنها برای شرکت ها نمی‌باشد بلکه میتوانند برای افزایش آگاهی اجتماعی و یا موسسات خیریه باشند. تاریخچه استفاده از سلبریتی برندینگ: در

استاندارد

ویژگی های تلگرام+آمار مهم

پلتفرم تلگرام یکی از محبوب ترین نرم افزار های پیام رسان می باشد. تاریخچه تلگرام: تلگرام در ۱۴ آگوست ۲۰۱۳ برای سیستم عامل iOS و در اکتبر همان سال برای اندروید راه اندازی شد. این برنامه چند پلتفرمی است و نسخه‌های آن برای iOS، Android، Windows، Mac و Linux در دسترس است، همچنین می توانید

استاندارد

توهم دانش چیست؟

توهم دانش را اگر بخواهیم توضیح دهیم به این معناست که انسان از علمی که بسیار- کم آگاهی دارد، توهم اطلاعات کامل داشتن را دارد. این توهم به این دلیل است که اغلب، نمی‌توانیم با اطلاعات محدودی که در اختیار داریم کنار بیاییم، گویی همه چیز را باید بدانیم. ما سعی می کنیم از اطلاعاتی

استاندارد

مسئولیت اجتماعی در بازاریابی چیست؟

مسئولیت اجتماعی در بازاریابی چیست؟ مسئولیت اجتماعی برای یک سازمان به طور کلی به تصمیم گیری و انجام عملیات به گونه ای مربوط می شود که تأثیر مثبت ایجاد کند و یا تأثیر منفی آن را بر جامعه به حداقل برساند. بازاریابی ارزشی مدعی است که یک شرکت باید بیشتر منابع خود را در سرمایه

استاندارد

امواج بازاریابی چیست؟

علم بازاریابی مراحل مختلفی دارد که برای موفقیت در کسب و کار خود بهتر است آن را بشناسیم. به این مراحل امواج بازاریابی می‌گویند. امواج بازاریابی: ۶ موج بازاریابی وجود دارد که هر کدام را به اختصار توضیح میدهیم. ۱.موج تولید: تنها هدف کارخانه ها تولید محصولات ارزان قیمت بود، چرا که مشتریان، طرفدار کالاهای

استاندارد

آدیداس;بزرگ ترین کمپانی وسایل ورزشی

آدیداس، به طور کامل Adidas AG، تولید کننده آلمانی کفش و پوشاک ورزشی و کالاهای ورزشی است که در اوایل قرن بیست و یکم، بزرگترین تولید کننده لباس ورزشی در اروپا و دومین تولیدکننده بزرگ بعد از نایکی در جهان بود. تاریخچه آدیداس: از سال ۱۹۴۹ به عنوان آدیداس طراحی شده است، آدیداس یک شرکت چند

استاندارد

جدید ترین ویژگی های اینستاگرام

اگر شما هم کسب و کارتان با اینستاگرام سرو کار دارد بهتر است برای افزایش فالور های پیجتان،با ویژگی های جدی اینستاگرام آشنا شوید. ویژگی های  جدید اینستاگرام: ۱.Story Links: این ویژگی تنها برای افرادی که بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام داشتند فعال شده بود، اما هم اکنون شما با هر تعداد فالوئر میتوانید در

استاندارد

اصلی ترین دلایل یک کسب و کار موفق

وقتی به کسب و کارهای بزرگی که از یک استارت آپ رشد کرده اند نگاه می کنید، می توانید به شباهت هایی درباره کسب و کارها پی ببرید. چند دستورالعمل وجود دارد که می تواند به افرادی که ایده های عالی دارند کمک کند تا به کارآفرینان موفق تبدیل شوند. ۱. دید روشنی داشته باشید:

استاندارد

انواع مشتری برای هر کسب وکار

شما به عنوان صاحب یک برند،صاحب یک شرکت و یا حتی فروشنده یک کسب و کار کوچک باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید و با هر کدام جور متفاوتی رفتار کنید ما در این مقاله انواع مشتری هایی که ممکن است باآنها تعامل داشته باشید رابررسی می‌کنیم. انواع مشتری: ۱.مشتریان جدید: اولین نیاز مشتری

استاندارد

هوش چندگانه!+تست

هرزمانی صحبت از هوش می‌شود حتما کلمه IQ و یا EQ در ذهن شما نقش میگیرد اما انسان ها ۸ هوش مختلف دارند که در این مقاله هرکدام را توضیح میدهیم.  انواع هوش در انسان : هوش درون فردی: هوش موسیقی: هوش کلامی: هوش بدنی: هوش برون فردی: هوش ریاضی: هوش طبیعت گرا: هوش تصویری