بلاگ

استاندارد

تاثیر تبلیغات ویدئویی در فروش

تبلیغات ویدئویی: یکی از انواع تبلیغات که بسیار در بین برند ها و همچنین مخاطبین محبوب شده است تبلیغات ویدئویی است. ” به زبان ساده، به هر نوع رساندن پیام به مخاطب، تبلیغات گفته می‌شود. وقتی همین پیام را در قالب یک ویدیو به مخاطب خودمان برسانیم، تبلیغات ویدیویی را انجام داده‌ایم.منبع:دیجیتالینگ“ تبلیغات ویدئویی در فروش: به

استاندارد

چگونه برای اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

اینستاگرام برای اولین بار در آگوست ۲۰۱۸ به کاربران اجازه داد تا درخواست تأیید کنند. تایید اینستاگرام به چه معناست؟ راستی‌ آزمایی اینستاگرام به این صورت است که شما ثابت می‌کنید حساب اینستاگرام شما حضور واقعی یک شخصیت عمومی، سلبریتی یا برند جهانی است. این نشان‌ها برای برجسته کردن حساب‌های واقعی طراحی شده‌اند، به طوری

استاندارد

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا یک رویکرد فراگیر برای ایجاد محتوایی است که اهداف کلیدی کسب و کار را هدایت می کند. برندهایی که دارای استراتژی محتوای هستند عملکرد بهتری دارند و همچنین بازده بازاریابی بالاتری دارند.  تفاوت بین استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟  استراتژی محتوا یک فعالیت تجاری سطح بالاتر از بازاریابی محتوا است. استراتژی محتوا

استاندارد

راه های جذب مشتری ناراضی

چه مدت کوتاهی در تجارت بوده باشید یا یک کهنه کار با تجربه باشید، دیر یا زود با یک مشتری ناراضی مواجه خواهید شد. اگر شما دارای کسب و کاری هستید حتما برایتان پیش آمده که بعضی از مشتریانتان را از دست بدهید و آنها از خدمات و یا محصولاتتان ناراضی باشند،برای حل این مشکل

استاندارد

تفاوت بازاریابی و توسعه کسب و کار

اصطلاحات بازاریابی و توسعه کسب و کار ممکن است به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند اما در واقع دو رویکرد بسیار متفاوت برای چگونگی ایجاد یک کسب و کار جدید هستند. بازاریابی: بازاریابی تماماً درباره مخاطبان هدف شماست، درک اینکه آنها چه کسانی هستند، چه می خواهند و چگونه می توانید با آنها ارتباط

استاندارد

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوا: این مبحث تقریبا علم جدیدی است و نسبت به بازاریابی بسیار محدود تر می باشد. “بازاریابی محتوا (به انگلیسی: Content Marketing) در واقع نوعی از بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) است که به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع

استاندارد

دیجی کالا+معرفی سرویس های وابسته به آن

دیجی کالا،بزرگ ترین وب سایت فروشگاهی در ایران است. تاریخچه دیجی کالا: ایده آن در سال ۱۳۸۴ توسط حمید و سعید محمدی ارائه شد و در سال۱۳۸۵ بنیان گذاری شد. تعداد پرسنل دیجی کالا: این شرکت در سال ۸۶ کار خود را فقط با ۵ پرسنل آغاز کرد و رفته رفته به تعداد آنها افزود

استاندارد

kfc

KFC یک رستوران زنجیره ای فست فود آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در لوئیزویل، کنتاکی است که در مرغ سرخ شده تخصص دارد. تاریخچه KFC : KFC توسط سرهنگ هارلند سندرز، کارآفرینی که فروش مرغ سوخاری را از رستوران کنار جاده خود در کوربین کنتاکی در دوران رکود بزرگ آغاز کرد، تاسیس شد. موسس

استاندارد

نوتلا،محبوب ترین شکلات صبحانه

تاریخچه نوتلا: تاریخچه نوتلا از سال ۱۸۰۶ میلادی، پیش از شروع جنگ‌های ناپلئون می باشد که منشأ این ترکیب خوشمزه شامل کاکائو و فندق است. محاصره قاره ای ناپلئون باعث مختل شدن تجارت فرانسه شد، بعد از این محاصره، ارتباط فرانسه با ایتالیا (استان پیامونته) قطع شد. پیامونته در آن دوره یکی از مرغوب‌ترین انواع

استاندارد

مدریت زمان

مدیریت زمان چیست؟ مدیریت زمان به مدیریت موثر زمان اشاره دارد تا زمان مناسب به فعالیت مناسب اختصاص داده شود. به افراد این امکان را می‌دهد که بر اساس اهمیت فعالیت‌ها، فرصت‌های زمانی خاصی را به آنها اختصاص دهند. مدیریت زمان نه تنها در سازمان ها بلکه در زندگی شخصی ما نیز نقش بسیار مهمی