بلاگ

استاندارد

تبلیغات بومی چیست؟

تبلیغات بومی چیست؟ تبلیغات بومی مفهوم ایجاد تبلیغاتی است که با محتوای صفحه به قدری منسجم باشد، در طراحی ادغام شده و با رفتار پلتفرم سازگار باشد که بیننده احساس کند تبلیغ به آنجا تعلق دارد. معنای کلمه بومی: کلمه بومی به این انسجام محتوا با سایر رسانه هایی که روی پلتفرم ظاهر می شوند

استاندارد

گیمیفیکیشن(Gamification) و تاثیر آن در بازاریابی

Gamification به عنوان روشی برای معماری رفتارهای انسانی با هدف تقویت نوآوری، بهره‌وری و مشارکت شناخته می‌شود. به همین دلیل است که از آن در آموزش، بازاریابی، محیط های شرکتی، منابع انسانی، رفاه و غیره استفاده می شود. انتظار می رود بازار گیمیفیکیشن تا سال ۲۰۲۵ به ۳۰.۷ میلیارد دلار برسد. در سال ۲۰۱۹، بازار

استاندارد

بـــــنـــــز از ۱۹۲۶ تا به امـــــــــروز

مرسدس بنز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سواری لوکس در جهان است. تاریخچه: “ریشه‌های تأسیس شرکت مرسدس-بنز، به سال ۱۹۲۶ بازمی‌گردد، که در پی ادغام دو شرکت خودروساز آلمانی، یعنی بنز اند سی (تأسیس در ۱۸۸۳ توسط کارل بنز) و دایملر-موتورن-گیزلشافت (تأسیس در ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ) دایملر-بنز راه‌اندازی شد.منبع:ویکی پدیا“ از تاریخ ژوئن ۱۹۲۶ خودروهای تولید شده توسط

استاندارد

معرفی ۵ آژانس برتر تبلیغاتی جهان

ما در این مقاله نگاهی به برترین آژانس های تبلیغاتی جهان و همچنین درآمد آنها می اندازیم. آژانس های تبلیغاتی: ۱.اولین آژانس wpp: طبق داده های دسامبر ۲۰۲۰، WPP در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که موقعیت خود را به عنوان برترین رقیب تبلیغاتی تثبیت کرد. WPP که خود را

استاندارد

کتاب جنگ بازاریابی

درباره کتاب: در این کتاب، درباره اهمیتِ باقى ماندن در تپه استراتژیکِ دنیاى تجارت و همچنین جلوگیرى از حمله به رقیبى که بسیار قوى است، مطالبى را خواهید خواند. نام اصلی آن Marketing warfar می باشد که در سال ۱۳۸۴، نشر سیته این کتاب را اولین‌بار با ترجمه‌ی محمود حمیدخانی منتشر کرد. این کتاب در سال

استاندارد

استیو جابز را بیشتر بشناسیم+فیلم سخنرانی ?

تولد استیو جابز: استیون پل جابز در ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد. او توسط یک زوج طبقه کارگر به نام پل و کلارا جابز به فرزند خواندگی پذیرفته شد. وی در سال ۱۹۷۲ به کالج رید در پورتلند اورگان رفت و پس از یک ترم ترک تحصیل کرد. جابز توانست ۵۰

استاندارد

ماتریس بوستن(BCG) چیست؟

ماتریس BCG به شرکت‌ ها کمک می‌کند تصمیم بگیرند که چگونه مشاغل مختلف خود را اولویت‌بندی کنند. تاریخچه: BCG توسط بروس هندرسون در سال ۱۹۷۰ ارائه شد. ابزاری است قدرتمند، برای مدیریت آزمایش های استراتژیک در میان تغییرات سریع و غیرقابل پیش بینی باقی می ماند. ماتریس بوستن چگونه کار می کند؟ ماتریس بوستن بر

استاندارد

تکنیک پومودورو

تاریخچه تکنیک پومودورو: “یکی از روش‌های مدیریت زمان، ابداع‌شده توسط فرانچسکو چیریلو است. بر طبق این روش بهترین تکهٔ زمانی برای کار کردن ۲۵ دقیقه است که برابر است با مدت زمان لازم برای درست‌کردن سس پومودورو که یک سس گوجه‌فرنگی سنتی ایتالیایی است. فرد پس از ۲۵ دقیقه کار باید برای مدت کوتاهی مثلاً ۳ تا ۵

استاندارد

بازاریابی به روش رایحه ای

عوامل محیطی مختلفی وجود دارد که شما می توانید به راحتی مخاطب را جذب و به مشتری تبدیل کنید. عواملی مانند ؛ استفاده از نور جذاب ، تزئینات هنری، دمای محیط، موسیقی ملایم تمامی این عوامل عواطف احساسی شما را هدف می‌گیرد. تمامی این ویژگی ها را بسیاری از برند ها و حتی کسب و

استاندارد

اپل،با ارزش ترین سهام بازار را بهتر بشناسیم

تاریخچه اپل: Apple در ۱ آوریل ۱۹۷۶ توسط استیو جابز و استیو وزنیاک در گاراژ جابز تأسیس شد. Apple با معرفی اولین گرافیک رنگی، صنعت کامپیوتر را متحول کرد. وزنیاک در سال ۱۹۸۳ اپل را به دلیل کاهش علاقه به اجرای روزمره رایانه های اپل ترک کرد. “در سال ۱۹۸۳ اپل با ارائه مدل «لیسا»