بلاگ

استاندارد

برندینگ با مارکتینگ چه فرقی دارند؟

حقیقت این است که بازاریابی و برندسازی دو مفهوم کاملا متفاوت هستند. و اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفق شود، باید تفاوت‌های بین این دو را درک کنید  اینکه چگونه می‌توانید به طور مؤثر از هر کدام، برای ارتقای کسب‌وکارتان به سطح بعدی استفاده کنید.  بازاریابی: بازاریابی به عنوان مجموعه ای از ابزارها، فرآیندها و استراتژی هایی

استاندارد

۸ روش برای افزایش ۳۰ درصدی فروش!+مثال

روش های افزایش فروش: شاید برایتان جالب باشد بدانید فقط ۲۰ درصد از فروشنده ۸۰ درصد از فروش را در دست دارند. شما اگر دارای کسب و کاری هستید و می خواهید جزو آن ۲۰ درصد باشید بهتر است این نکات را رعایت کنید. ۱.مشتری یابی فعال: در بازار امروز شما باید به سمت مشتری

استاندارد

هوش هیجانی چیست؟

هوش هیجانی به توانایی شناسایی و مدیریت احساسات خود و همچنین احساسات دیگران اشاره دارد. مهارت های هوش هیجانی؟ به طور کلی گفته می شود که هوش هیجانی شامل چند مهارت است : آگاهی هیجانی، توانایی شناسایی و نامگذاری احساسات خود، توانایی مهار آن احساسات و به کارگیری آنها در کارهایی مانند تفکر و حل

استاندارد

درباره DISCبیشتر بدانیم+تست DISC

نظریه DISC، شخصیت را از طریق چهار ویژگی اصلی توصیف می کند. یک ابزار ارزیابی شخصی است که هر ساله توسط بیش از یک میلیون نفر برای کمک به بهبود کار تیمی، ارتباطات و بهره وری در محل کار استفاده می شود. با توجه به نتایج این تست شما می توانید بهتر خود و کسانی

استاندارد

استراتژی چرخه عمر برند!

هر برند یا محصولی چرخه عمر خود را داراست که از زمان عرضه تا زمان خروج از بازار را شامل می شود. یک محصول یا همان شرکت ممکن است چرخه های عمر متفاوتی را در بازارهای مختلف تجربه کند. چرخه تولد برند شامل چند مرحله است؟ شامل ۵ مرحله است: توسعه محصول معرفی رشد بلوغ

استاندارد

مک دونالد؛بزرگترین رستوران زنجیره ای

مک دونالد یک شرکت فست فود آمریکایی است که در سال ۱۹۴۰ به عنوان یک رستوران تحت مدیریت ریچارد و موریس مک دونالد در سن برناردینو، کالیفرنیا، ایالات متحده تاسیس شد. در ابتدا هدف آن ها رائه غذاهای سریع به مشتریان بود و به همین دلیل نام برند خود را اسپیدی گذاشتند. در سال ۱۹۶۲

استاندارد

تبلیغات در ایران؛از گذشته تا به امروز

تبلیغ،مقوله‌ای نیست که چندان جدید باشد و مربوط به سال‌های اخیر گردد؛ بلکه ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد. آنچه ما تحت عنوان تبلیغات نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. تبلیغات به شکل تدریجی مانند بسیاری از رسوم دیگر وارد تجارت و کسب شد و

استاندارد

۵ فیلم برتر در بازاریابی(marketing)!

فیلم ها تاثیرات زیادی بر روی جامعه و هر فردی دارد.آنها همیشه جنبه تفریحی و سرگرمی ندارند در بسیاری از آنها علاوه بر سرگرمی،آموزشی نیز هستند. افرادی که در زمینه مارکتینگ و بازاریابی فعالیت دارند بهتر است این فیلم ها را مشاهده کنند. معرفی فیلم: ۱.(۲۰۱۱)Money ball: فیلم محصول سال ۲۰۱۱ ،یک روایت واقعی از

استاندارد

تبلیغ نویسی به روش P.A.S.T.O.R

معنای اولیه کلمه “pastor” چوپانی کردن است.   چارچوب تبلیغ نویسی P.A.S.T.O.R: P(مشکل و درد): شما باید کار خود را با شناسایی فردی که میخواهید پیامتان را به او برسانید،شناخت مشکلی که می خواهید حل کنید،و درد و رنجی که این مشکل ایجاد میکند،شروع کنید. ساده ترین و موثر ترین روش برای انجام این کار،شرح

استاندارد

تیزینگ (تبلیغات سریالی) چیست؟

تبلیغات تیزینگ و یا همان تبلیغات سریالی یکی از انواع تبلیغات به شمار می آید. در این نوع تبلیغات تمام پیام در مرحله اول به بیننده منتقل نمی شود و همین کار باعث کنجکاوی و جلب توجه بیشتر بینندگان می شود. شرط لازم برای موفقیت،سوال برانگیز بودن که باعث ثبت شدن برند در ذهن ها