بلاگ

استاندارد

بازاریابی ویروسی( Viral Marketing)چیست؟

بازاریابی ویروسی و یا وایرال مارکتینگ یکی دیگر از انوع بازاریابی دیجیتال است. در این نوع بازاریابی،صاحبان کسب و کار با استفاده از خلاقیت خود مخاطبان را تشویق به انتقال پیام بازاریابی خود می کنند. محتوای ویروسی هر چیزی که باشد، باید افراد را تشویق کند تا آن را با سایرین به اشتراک بگذارند. هر

استاندارد

افلیت مارکتینگ( Affiliate Marketing)

افلیت مارکتینگ یا سرویس همکاری در فروش یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. از سال ۲۰۱۵به‌طور متوسط هرسال ۱۰.۱% رشد داشته است و از همان زمان پیش‌بینی شده بود که ارزش این صنعت تا سال ۲۰۲۰ به ۶.۸ میلیارد دلار می‌رسد. همکاری در فروش چیست؟ در سال ۱۹۹۶ سایت Amazon  برای اولین بار سیستم Affiliate

استاندارد

تبلیغات cpm چیست+مفاهیم رایج در آن

تبلیغات نمایشی یا همان cost per mile یکی دیگر از انواع تبلیغات در فضامجازی است.این تبلیغات به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید و یا کلیک مقداری هزینه پرداخت می شود. مزایای تبلیغات نمایشی؟ مقرون به صرفه بودن: با توجه به هزینه ای که پرداخت می شود نتیجه خوبی به همراه دارد. بدلیل اینکه برای پرداخت هزینه

استاندارد

چطور بافالورکم فروش زیادداشته باشیم؟

اینستاگرام یکی از بستر هایی است که شما به راحتی میتوانید محصولات خود را بفروش بگذارید و درآمد عالی داشته باشید. شما میتوانید با تعداد فالور کم نیز فروش داشته باشید. برای فروش بیشتر ادامه مقاله را مطالعه کنید صمیمیت: صمیمت با فالور ها خیلی برروی فروش تاثیر گذار است صمیمیت باعث افزایش اعتماد می

استاندارد

چه کارهایی پیج اینستاگرام را به نابودی می کشاند؟

راه های نابودی پیج اینستاگرام؟ هشتگ داخل بایو: علاوه بر این که ظاهر پیج را شلوغ نشان می دهد حواس مخاطب را از محتوا پرت می کند و ممکن است وارد هشتگ های بایو شوند و از پیج شما صرف نظر کنند. میتوانید به جای هشتگ ،متن معرفی از خود را برای اعتماد سازی بیشتر

استاندارد

facebook چرا نام خود را تغییر داد؟

شبکه اجتماعی facebook در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش شروع به فعالیت کرد.در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ میلادی تعداد اعضای این وبگاه از مرز ۱ میلیارد نفر گذشت. امروزه با وجود این محبوبیت در بین مخاطبان، تصمیم به تغییر نام خود به متا گرفته است. دلایل تغییر نام شرکت های بزرگ؟ –

استاندارد

قابلیت های جدید اینستاگرام۲۰۲۱?

اینستاگرام در هر آپدیت، قابلیت های جدیدی به برخی از مخاطبان خود ارائه می دهد. چندین قابلیت جدید اینستاگرام: قابلیتcollab: این قابلیت در کشور های هند و انگلیس فعال شده است. با این قابلیت میتوانید خودتان و دوستتان با یکدیگر پست مشترک بگذارید، پستی که کامنت و لایک هایش با یکدیگر مشترک است و برای

استاندارد

انواع جاذبه و تکنیک های تبلیغاتی

به طور کلی سبک و شیوه آگهی های تبلیغاتی با دو مفهوم قابل بیان است: چگونه جذب شدن مخاطب و روش های اثرگذاری بر روح و روان و دستکاری افکار و… تکنیک ها و چگونگی اجرا این جاذبه ها به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند: جاذبه منطقی: مستندسازی بر اساس مزایا و

استاندارد

تبلیغات گسترده چیست+مزیت های آن

تبلیغات گسترده کمپین های بزرگ تبلیغاتی هستند که با توجه به بودجه ای که شما برنامه ریزی می کنید،کسب و کار شما را به حجم بالایی از مخاطب نمایش میدهد. چرا بهتر است از تبلیغات گسترده استفاده کنیم؟ همان طور که از اسم این نوع تبلیغ مشخص است،تبلیغات شما را به صورت انبوه و گسترده

استاندارد

چکار کنیم ساجست هایمان (suggest)دیده نشود؟

اهمیت suggest ها در زمان تبلیغات؟ حواستان باشد در زمان تبلیغات suggest های پیج،فالورهایتان را ندزدند. یکی از نکاتی که در زمان تبلیغات باید انجام دهید این است که حتما پیج در حالت public باشد. زمانی که پیج خصوصی تبلیغات می دهد،از زمانی که مخاطب پیج شما را فالو می کند تا زمانی که بخواهید