بلاگ

استاندارد

اثر دانینگ کروگر چیست؟

اثر دانینگ کروگر، در روانشناسی یک شناخت تعصبی وجود دارد که به موجب آن، افراد با دانش یا صلاحیت محدود در یک زمینه فکری یا اجتماعی معین، شایستگی خود را در آن حوزه نسبت به معیارهای افراد، بسیار زیاد ارزیابی می کنند. به گفته دیوید دانینگ و جاستین کروگر، این اثر این گونه توضیح داده

استاندارد

تنبلی گروهی و یا اثر رینگلمن چیست؟

تنبلی گروهی، پدیده‌ای است که شامل کاهش عملکرد و بهره وری افراد در گروه می‌شود. بر اساس آن، کارمندانی که در یک گروه کار می کنند نسبت به زمانی که به صورت انفرادی کار می کنند، تلاش کمتری خواهند کرد. تاریخچه تنبلی گروهی:  اثر رینگلمن و یا تنبلی گروهی اولین بار توسط مهندس کشاورزی، ماکس

استاندارد

تئوری قو سیاه چیست؟

تئوری قو سیاه یک رویداد غیرقابل پیش بینی است، فراتر از آن چیزی که معمولاً از یک موقعیت انتظار می رود و پیامدهای بالقوه شدیدی به همراه دارد. تاریخچه تئوری قو سیاه: نسیم نیکلاس طالب، استاد مالی، نویسنده و تاجر سابق وال استریت ایده تئوری قو سیاه را در سال ۲۰۰۱ مطرح کرد، زمانی که

استاندارد

بازاریابی STP چیست؟+مزایای آن

امروزه، بازاریابی STP یک رویکرد استراتژیک آشنا در بازاریابی مدرن می‌باشد که رهبران بازاریابی آن را برای عملکرد کارآمد ارتباطات اعتبار می دهند. بازاریابی STP چیست؟ بازاریابی STP  مخفف Segmentation  ، Targeting و  Positioning می‌باشدکه محصولات یا خدمات شما را بررسی می کند. بازاریابی STP مشتریان شما را به گروه‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کند و امکان جذب مخاطب هدف

استاندارد

روش های برخورد با مشتری عصبانی

چرا رضایت مشتری مهم است؟ ایجاد و حفظ رابطه خوب با مشتریان کلید موفقیت تمامی کسب و کارها است. در یک نظرسنجی رضایت مشتری از بیش از ۷۰۰ مشتری، ۸۰٪ گفتند که در نتیجه خدمات بد به مشتری، به رقیب تغییر خواهند کرد.  طبق گفته  آنجلی، بنیانگذار و مدیر عامل Grateful Box، اولین استراتژی برای

استاندارد

چگونه نیازهای مشتریان را شناسایی کنیم؟

نیازهای مشتری چیست؟ نیازهای مشتری، عوامل متفاوتی هستند که فرد را به سمت خرید محصول و یا استفاده از خدمات سوق می دهند. شرکت‌ها با شناسایی مشتریانشان درباره نیازهای مشتریان اطلاعات می‌گیرند. انواع نیازهای مشتری:  یکی از مهم ترین وظایف کسب و کارها، درک نیاز های مشتریان است چراکه تطابق با بازار رقابتی حیاتی است.

استاندارد

آموزش هرچیزی که درباره ریلز باید بدانید

ریلز ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده ای هستند که به شما این امکان را می دهند تا برند خود را در اینستاگرام پایدار نگه دارید.  چگونه ریلز بگیریم؟  نماد + را در سمت راست بالای صفحه اصلی خود انتخاب کنید. گزینه Reels را در پایین برنامه انتخاب کنید. قبل از ضبط یا ایجاد حلقه اینستاگرام،

استاندارد

۶ راهکاری که برند شما را تقویت می‌کند

آنچه که مشتریان از شما تصور و برداشت می‌کنند، ارزش ویژه برندتان است. کمپانی های بزرگی مانند اپل، گوگل و مایکروسافت همگی دارای ارزش ویژه برند هستند. مراحلی که برند شما را تقویت می‌کند: اگر می خواهید یک برند قوی بسازید، بازاریابی را نمی توانید به یک بخش محدود کنید بلکه تمامی بخش ها باید

استاندارد

معماری برند چیست؟+انواع معماری برند

یکی از بهترین راه های جلوگیری از هرج و مرج و شلوغی در سازمان ها، معماری برند می‌باشد. معماری برند چیست؟ معماری برند، نقش هر برند به عنوان یک راهنما برای ارتباط متقابل بین برندها می‌باشد. مزایای معماری برند: افزایش شفافیت در بازار: ایجاد معماری برند به مخاطبان کمک می کند برند شما را آنطور

استاندارد

بازاریابی داده محور چیست؟

بازاریابی مبتنی بر داده، آخرین قابلیت‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها را برای تعیین دقیق‌ترین خریدهای رسانه‌ای و ایجاد آگاهی خلاقانه و شخصی در مورد محصولات به کار می‌گیرد. مزایای بازاریابی داده محور: بازاریابی داده محور بر استفاده از پروفایل های مشتریان برای بهبود تجربه مشتری تمرکز دارد. شخصی‌سازی، باعث ایجاد اعتماد بین مشتری و برند