بلاگ

استاندارد

چه کارهایی قبل از تبلیغات باید انجام دهید؟

هزینه برای تبلیغات بدون هیچ علم و عمل قبلی، نتیجه ای جز به هدر رفتن هزینه و زمان ندارد.  اگر قصد تبلیغ در اینستاگرام و یا بسترهای دیگر را دارا هستید، حتما این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله به شما می‌گوییم قبل از هر تبلیغی، در هر بستری از جمله شبکه های اجتماعی

استاندارد

مهارت هایی که هر بازاریاب باید داشته باشد

امروزه مهارت‌های فروش لزوماً مانند دهه‌های قبل نیستند و نیازمند مهارت ها و علوم متفاوتی می‌باشد. اگر شما به مشاغل بازاریابی و مارکتینگ علاقه مند هستید و قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید بهتر است که مقاله را بخوانید و ویژگی های زیر را در خود تقویت کنید.  مهارت های یک بازاریاب موفق: شنونده

استاندارد

۸ ایده برای جذب و جلب اعتمادمشتری

از ابتدا جذب مشتری جدید و جلب اعتماد آنها یکی از دغدغه های تمامی کسب و کار ها از بزرگ تا کوچک بوده است، به همین سبب ما در این مقاله چند راه را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید در بیزینستان موفق شوید ۱.به مشتریان جدید تخفیف دهید: با ارائه تخفیف‌های مقدماتی، آن‌ها را

استاندارد

۴ دلیل که بهتر است از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید

هر کسب و کاری در هر زمینه ای و در هر اندازه ای بهتراست دیجیتالی شوند. وجود تلفن های همراه یکی از عوامل اصلی برای ورود کسب و کار ها به دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. ۴ویژگی دیجیتال مارکتینگ در برابر بازاریابی سنتی: ۱. افزایش مخاطب : کسب و کارها با کمک بازاریابی دیجیتال می توانند

استاندارد

هرچیزی که درباره استارتاپ باید بدانید

تعریف استارتاپ: به شرکت های تازه تاسیس که هدف آنها توسعه محصولات و یا خدمات می‌باشد، استارتاپ می گویند. این شرکت‌ها معمولاً فاقد سرمایه کافی برای حرکت به مرحله بعدی کسب‌ و کار هستند.  عواملی که قبل از شروع فعالیت باید بررسی کرد:  موقعیت مکانی:  اغلب یکی از مهم ترین ملاحظات برای استارتاپ ها می‌باشد

استاندارد

نقش نماد ها بر تبلیغات

نمادها: در واقع هر کدام از نماد‌ها معنا و فلسفه‌ای متفاوت دارند. نماد‌ها الزاما قرار نیست چیزی را به ما نشان بدهند بلکه این ما هستیم که به نماد‌ها هویت می‌دهیم. مانند علامت «تیک»که به خودی خود گویای چیزی نیست اما زمانی که شما آن را بر روی محصولات ورزشی و یا لباس ها میبینید

استاندارد

قوانین و محدودیت های اینستاگرام در۲۰۲۲

چرا قوانین اینستاگرام تنظیم شده است؟ یکی از اهداف استراتژی های مختلف اینستاگرام، افزایش فالوئر است و هدف دیگر آن برقراری امنیت می‌باشد. محدودیت‌های اینستاگرام برای اطمینان از اینکه همه کاربران تجربه‌ای منصفانه در برنامه دارند، اعمال شده‌اند. اگر محدودیت‌های اینستاگرام وجود نداشت، اکانت‌هایی که توسط ربات اداره می‌شوند، می‌توانستند روزانه هزاران و حتی شاید

استاندارد

تقسیم بندی بازار(market segment) چیست؟

چیست؟ بخش‌بندی بازار یک اصطلاح بازاریابی است که به جمع‌آوری خریداران احتمالی در گروه‌ها یا بخش‌هایی با نیازهای مشترک اشاره دارد که به طور مشابه به یک اقدام بازاریابی پاسخ می‌دهند. بخش‌بندی بازار به دنبال شناسایی گروه‌های هدف مصرف‌کنندگان است تا محصولات و برندسازی را به گونه‌ای طراحی کنند که برای گروه جذاب باشد.بازارها را

استاندارد

تفکر سیستمی(systematic thinking) چیست؟

تاریخچه تفکر سیستمی: تفکر سیستمی در سال ۱۹۵۶ شکل گرفت، زمانی که پروفسور جی فارستر گروه دینامیک سیستم ها را در دانشکده مدیریت اسلون MIT تأسیس کرد. تفکر سیستمی چیست؟ یک رویکرد جامع به تجزیه و تحلیل است که بر نحوه ارتباط بین اجزای تشکیل دهنده یک سیستم و نحوه عملکرد سیستم ها در طول

استاندارد

تعریف منحنی تجربه+مزایا و معایب

منحنی تجربه چیست؟ منحنی تجربه که توسط گروه مشاوره بوستون معرفی شده است، مفهومی است که بیان می کند که یک رابطه ثابت بین مقدار تولید تجمعی یک شرکت و هزینه تولید وجود دارد. این مفهوم حاکی از آن است که هر چه یک شرکت در تولید یک محصول خاص تجربه بیشتری داشته باشد، هزینه