فرا رسانه با ما تاپ

برندسازی شرکتی چیست؟+اجزای آن

تصویر لپ تاپ+چرخه برندینگ

برندسازی انواع مختلفی دارد از جمله برندسازی فاملیلی(Brand Name)، برندسازی انفرادی و برندسازی شرکتی(Corporate Brand ).

با مرور زمان روز به روز شرکت ها از اهمیت و ارزش برندسازی شرکتی، بیشتر آگاه شدند.

برندسازی شرکتی چیست؟

برندسازی شرکتی به تصویر یا هویت یک شرکت و نحوه ارائه آن به مشتریان اشاره دارد. نام تجاری یک شرکت معمولاً نشان دهنده ارزش ها و پیام های آن است.

اهمیت برندسازی شرکتی:

نام تجاری شرکتی مهم است زیرا به شما امکان می دهد شخصیت، ویژگی ها، ارزش ها و هدف کسب و کار را تعریف کنید.

چگونه یک برند شرکتی قوی ایجاد کنیم؟

۱.تعیین هدف: مهم است که بدانید می‌خواهید مطالب و پیام‌هایتان چه چیزی را نمایش دهد.

۲.نظرسنجی از کارکنان: با نظرسنجی از کارکنان می‌توان انگیزه آنها را برای انجام وظایف افزایش داد؛ نظرسنجی شامل سوالاتی مانند ویژگی های منحصر به فرد شرکت، برتری های شرکت نسبت به رقبا، تاثیر کسب و کار ما بر زندگی مشتریان و…

۳.شناسایی کامل مخاطبین: شناسایی مخاطبین به شما کمک می کند تا برند و هویت آن را بشناسید به گونه ای که بتوانید ارتباط برقرار کنید و درک بهتری ازآنها داشته باشید.

اجزا اصلی برندسازی:

برای تاثیر گذاری بیشتر برند بر ذهن مخاطبان باید به ۳ عنصر لوگو، رنگ و فونت توجه کرد.

لوگو:اولین مشخصه هر برندی لوگو آن می‌باشد که بهتر است تصویر خاص و منحصر به فرد و همچنین واضحی باشد.

رنگ:رنگ ها برای انتقال پیام هر برندی استفاده می‌شود، برای استفاده از هر رنگی ابتدا باید معانی آن را بدانیم و سپس آنها را استفاده کنیم.

فونت:استفاده از یک فونت خاص در زمان تبلیغات برند به مانگاری کمک بسیاری می کند.

خروج از نسخه موبایل