فرا رسانه با ما تاپ

برندینگ با مارکتینگ چه فرقی دارند؟

مارکتینگ و برندینگ و بخش های مختلف آن

حقیقت این است که بازاریابی و برندسازی دو مفهوم کاملا متفاوت هستند. و اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفق شود، باید تفاوت‌های بین این دو را درک کنید

 اینکه چگونه می‌توانید به طور مؤثر از هر کدام، برای ارتقای کسب‌وکارتان به سطح بعدی استفاده کنید.

 بازاریابی:

بازاریابی به عنوان مجموعه ای از ابزارها، فرآیندها و استراتژی هایی که برای تبلیغ فعالانه محصول، خدمات و شرکت خود استفاده می کنید، تعریف می شود. بازاریابی را به عنوان اقداماتی در نظر بگیرید که برای ارتباط با مشتریان خود و وادار کردن آنها به خرید محصولات یا خدمات شما انجام می دهید.

 برندسازی:

برندسازی، شیوه بازاریابی برای شکل دادن فعالانه به برند شماست. برندسازی در مورد این است که شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید. این ماموریت، ارزش‌های شما و چیزی است که شما را خاص و منحصر به فرد می‌کند. این عناصر کلیدی برند شما هستند، مانند لوگو، وب سایت و دستورالعمل های سبک برند شما

بازاریابی و برندسازی با یک دیگر هم پوشانی دارند، اما صاحبان مشاغل باید به وضوح برندسازی را در مقابل بازاریابی تشخیص دهند تا آنها را با موفقیت در یک استراتژی دیجیتال فراگیر ادغام کنند.

بازاریابی و برندسازی به یک اندازه مهم هستند، اما تشکیل برند شما به طور طبیعی مقدم بر تبلیغ آن است. شما باید یک هویت برند ایجاد کنید و پیام خود را قبل از انتقال آن از طریق بازاریابی توسعه دهید.

تفاوت های بازاریابی و برندسازی:

به طور خلاصه، شما نیاز به استراتژی های بازاریابی مناسب دارید تا برند خود را از رقبا متمایز کنید

خروج از نسخه موبایل