فرا رسانه با ما تاپ

تیزینگ (تبلیغات سریالی) چیست؟

تبلیغات سریالی

تبلیغات تیزینگ و یا همان تبلیغات سریالی یکی از انواع تبلیغات به شمار می آید.

در این نوع تبلیغات تمام پیام در مرحله اول به بیننده منتقل نمی شود و همین کار باعث کنجکاوی و جلب توجه بیشتر بینندگان می شود.

شرط لازم برای موفقیت،سوال برانگیز بودن که باعث ثبت شدن برند در ذهن ها می شود.

تاثیرات تیزینگ از گذشته تا حال:

در گذشته تبلیغات سریالی به شدت در فروش تاثیر به سزایی داشت.

ولی امروزه به دلیل مشغله زیاد علی‌الخصوص در شهرهای شلوغ روشی ناکارآمد و یا حداقل کارایی آن نسبت به قبل کم رنگ تر شده است.

و بیشترین کاربرد آن در تبلیغات ATL و TTL است.

۲ ویژگی مهم تبلیغات سریالی:

خلاقیت:

اگر ایده تبلیغاتی شما ساده و دم دستی باشد به مخاطب حس سرخوردگی و بی ارزش بودن دست می دهد پس حتما در تبلیغاتتان خلاقیت داشته باشید.

هویت:

اگر اشتراکات بصری (در آگهی‌های تصویری) و شنیداری (در آگهی‌های صوتی) بین تیزینگ و اوپنینگ رعایت نشود؛ ممکن است مخاطب ارتباط بین آنها را درک نکند و در نتیجه آگهی اثربخشی خود را از دست بدهد.

رسانه های تبلیغات سریالی:

بیلبورد ها یکی از اصلی ترین ابزار ها برای تبلیغات تیزینگی می باشد.

این نوع تبلیغات زمانی موثر هستند که در بازه زمانی طولانی و در سرتاسر کشور اجرا شده باشند.

 

یکی از نکاتی که حتما باید رعایت شود کوتاه بودن پیام تبلیغاتی است.توجه داشته باشید بیلبورد ها در خیابان ها و بزرگ راه ها قرار دارند به همین دلیل مدت کوتاهی می توانند تبلیغات شما را مشاهده کنند.

کمپین اسنپ فود “دیگه زنگ نزن” یکی از موفق ترین کمپین ها می باشد.

هدف نهایی این کمپین آنلاین سفارش دادن غذا می باشد.

و این کمپین حدود ۱۰ هفته طول کشید.و در تمامی شبکه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، بیلبوردی استفاده شد.

خروج از نسخه موبایل