تبلیغات تیزینگ و یا همان تبلیغات سریالی یکی از انواع تبلیغات به شمار می آید.
در این نوع تبلیغات تمام پیام در مرحله اول به بیننده منتقل نمی شود و همین کار باعث کنجکاوی و جلب توجه بیشتر بینندگان می شود.
شرط لازم برای موفقیت،سوال برانگیز بودن که باعث ثبت شدن برند در ذهن ها می شود.
تاثیرات تیزینگ از گذشته تا حال:
در گذشته تبلیغات سریالی به شدت در فروش تاثیر به سزایی داشت.
ولی امروزه به دلیل مشغله زیاد علیالخصوص در شهرهای شلوغ روشی ناکارآمد و یا حداقل کارایی آن نسبت به قبل کم رنگ تر شده است.
و بیشترین کاربرد آن در تبلیغات ATL و TTL است.
۲ ویژگی مهم تبلیغات سریالی:
خلاقیت:
اگر ایده تبلیغاتی شما ساده و دم دستی باشد به مخاطب حس سرخوردگی و بی ارزش بودن دست می دهد پس حتما در تبلیغاتتان خلاقیت داشته باشید.
هویت:
اگر اشتراکات بصری (در آگهیهای تصویری) و شنیداری (در آگهیهای صوتی) بین تیزینگ و اوپنینگ رعایت نشود؛ ممکن است مخاطب ارتباط بین آنها را درک نکند و در نتیجه آگهی اثربخشی خود را از دست بدهد.
رسانه های تبلیغات سریالی:
بیلبورد ها یکی از اصلی ترین ابزار ها برای تبلیغات تیزینگی می باشد.
این نوع تبلیغات زمانی موثر هستند که در بازه زمانی طولانی و در سرتاسر کشور اجرا شده باشند.
یکی از نکاتی که حتما باید رعایت شود کوتاه بودن پیام تبلیغاتی است.توجه داشته باشید بیلبورد ها در خیابان ها و بزرگ راه ها قرار دارند به همین دلیل مدت کوتاهی می توانند تبلیغات شما را مشاهده کنند.
هدف نهایی این کمپین آنلاین سفارش دادن غذا می باشد.
و این کمپین حدود ۱۰ هفته طول کشید.و در تمامی شبکه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، بیلبوردی استفاده شد.