هوش مصنوعی چیست؟
هوش مصنوعی (AI) به طور کلی به هر رفتار انسان مانندی که توسط یک ماشین یا سیستم نشان داده می شود اشاره دارد. در ابتداییترین شکل هوش مصنوعی، رایانهها به گونهای برنامهریزی شدهاند که میتوانند رفتار انسان را تقلید کنند و این می تواند از تشخیص تفاوت بین یک گربه و یک پرنده تا انجام فعالیت های پیچیده در یک مرکز تولیدی متغیر باشد.
بهترین تعریف هوش مصنوعی از دمیس حسابیس، بنیانگذار شرکت هوش مصنوعی DeepMind، می آید. او می گوید: هوش مصنوعی «علم هوشمند ساختن ماشینها» است.
هوش مصنوعی در تبلیغات:
امروزه تبلیغکنندگان از هوش مصنوعی برای شناسایی و تقسیمبندی مخاطبان، ایجاد خلاقیت در تبلیغات، آزمایش تبلیغات، بهبود عملکرد تبلیغات و بهینهسازی هزینهها استفاده میکنند و هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به آینده تبلیغات است.
همچنین اندرو نگ، که سیستمهای هوش مصنوعی گوگل و بایدو را ساخته است، از هوش مصنوعی و تبلیغات به عنوان یک فرصت تجاری بزرگ در دوره معروف “هوش مصنوعی برای همه” نام میبرد.
به طور مثال:
- شرکت خدمات مالی از هوش مصنوعی برای شخصی سازی پیام های تبلیغاتی به مشتریان استفاده می کند.
- و یا یک شرکت مسافرتی که از هوش مصنوعی برای یافتن مشتریانی استفاده می کند که قصد مسافرت نداشتند و تنها تورهای مسافرتی را بررسی می کردند.
اگر از هوش مصنوعی برای تبلیغات دیجیتال استفاده نمی کنید، در یک نقطه ضعف رقابتی قرار خواهید گرفت.
هوش مصنوعی «علم هوشمند ساختن ماشینها» است.
این به معنای ساخت ماشین هایی است که می توانند کارهای فکری را انجام دهند که انسان ها می توانند انجام دهند.
کارهایی مانند: خواندن، نوشتن، درک متن، دیدن و شناسایی اشیاء، حرکت در اطراف موانع، شنیدن و درک زبان و بررسی محیط بیرونی.
ماشین ها به لطف هوش مصنوعی قادر به انجام همه این کارها هستند.
چرا برای تبلیغات به هوش مصنوعی نیاز دارید؟
اگر می خواهید در چشم انداز جدید تبلیغات برنامه ای مدرن برنده شوید، هوش مصنوعی یک الزام مطلق است.به لطف اینترنت و تبلیغات برنامهای، ما اکنون این توانایی را داریم که در صدها پلتفرم دیجیتال به مشتریان دسترسی پیدا کنیم.
شما در استراتژیک و خلاق بودن عالی هستید، اما نمیتوانید تمام دادههایی را که اکنون در اختیار دارید به سرعت تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید برای بهبود کمپینها اقدام کنید همچنین نمیتوانید صدها یا هزاران تنوع تبلیغات، هدفگذاری و بودجه را مدیریت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
جالب توجه است که در موارد بسیار پیشرفته، هوش مصنوعی میتواند بهطور خودکار عملکرد تبلیغات را مدیریت کند و بهینهسازی هزینهها را مدیریت کند.
- برچسب ها:
- تبلیغات
برای استفاده از هوش مصنوعی در زمینه تبلیغات خودتون چه برنامه ای رو پیشنهاد میدید؟
مثالی که برای شرکت های مالی زدید همون سیستم crm هستش؟
واقعا هوش مصنوعی دنیای جذابیه
بله جذاب وکاربردیه
چقدر کاربردهای متفاوتی داره جالبه
بله واقعا در تمامی بخش ها کاربرد داره
هوش مصنوعی در سوشال مدیا چجوریه؟
در اینستاگرام باتوجه به پست هایی که لایک میکنید، اکسپلورتون شکل میگیره.
در فیسبوک ابزاری به نام DeepText استفاده میشود و میتواند مکالمات را بهتر درک کند و از آن برای ترجمه خودکار پستها از زبانهای مختلف استفاده کرد.