فرا رسانه با ما تاپ

بازاریابی داده محور چیست؟

بازاریابی مبتنی بر داده، آخرین قابلیت‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها را برای تعیین دقیق‌ترین خریدهای رسانه‌ای و ایجاد آگاهی خلاقانه و شخصی در مورد محصولات به کار می‌گیرد.

مزایای بازاریابی داده محور:

مزایای یک سازمان داده محور بودن چیست؟

مزایای یک سازمان مبتنی بر داده به دو دسته اصلی تقسیم می شود: هر آنچه که امروز سازمان انجام می دهد، می تواند از طریق افزایش ارزش آفرینی بهتر انجام دهد. ثانیاً، می‌تواند فرصت‌های جدید را سریع‌تر و با درک دقیق‌تری از ریسک و پاداش به دست آورد.

چالش های بازاریابی داده محور:

چالش هایی وجود دارد که می‌توانند بازاریابان را از استخراج کامل مزایای داده‌های خود یا دستیابی به مشتریان به روشی مؤثر باز دارند.

تفاوت بازاریابی داده محور با بازاریابی سنتی چیست؟

هدف نهایی تمامی بازاریابی ها، کشف نیاز های جامعه و استفاده از این نیاز ها برای افزایش فروش محصولات.

در بازاریابی سنتی مطالعات درباره بازار در همان زمان حال انجام می‌شود و بیشتر مانند آزمون و خطا است و شرکت‌ها مجبورند تا برای رسیدن به اهدافشان، استراتژی‌های زیادی را امتحان کنند.

اما بازاریابی مبتنی بر داده مناسب‌ترین پیشنهاد را در مناسب‌ترین زمان به مشتری ارائه دهید و ارتباط مؤثرتری با آن‌ها دارد.

خروج از نسخه موبایل