فرا رسانه با ما تاپ

شعار تبلیغاتی(slogan) چه ویژگی هایی دارند؟+انواع شعار

شعارتبلیغاتی

اگر برای یک استارتاپ کار می کنید، صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و یا در تیم بازاریابی یک شرکت بزرگ مشغول به فعالیت هستید، یک شعار عالی می تواند به مشتریان شما کمک کند تا برندتان را بهتر به خاطر بسپارند.

شعار چیست؟

شعار یک عبارت ساده و به یاد ماندنی است که مخاطب را به سمت یک برند یا محصول خاص جذب می کند.

یک شعار موثر در کنار لوگو و نام برند شما، می تواند جزء کلیدی بازاریابی موفق باشد.

ویژگی های یک شعار خوب:

دامنه توجه انسان کوتاه است و کوتاه کردن شعارتان به مخاطبان احتمال بیشتری در حفظ اطلاعات می دهد.

پیام تبلیغاتیتان را به روشی بدون پیچیدگی در میان بگذارید.

با پیامتان مخاطب را وادار به اقدام  کنید.

یک شعار به یاد ماندنی ترکیبی از کلمات قدرتمند و یک پیام مختصر استفاده می کند تا تأثیر آن ماندگار شود. 

تفاوت تگ لاین و اسلوگان:

تگ لاین: شعار اصلی برند است و همچنین خاص و ثابت است و فقط یکی است.

اسلوگان: براساس کمپین شعارها تغییر می کنند.

۶ نوع شعار:

شعاری است که محصول، خدمات یا برنامه خاصی را برای مخاطبان شما تبلیغ می کند. ممکن است با تغییر محصولات شما یا با کمپین های تبلیغاتی مختلف تغییر کند.

شعار تجاری عبارتی جذاب است که با برند یا خدمات کلی شرکت شما صحبت می کند.

شعارهای خلاقانه برای کمک به برند شما در مقابل رقبا ایجاد می شوند. یک شعار خلاقانه باید منحصر به فرد و مختص برند شما باشد و به اندازه کافی قابل درک باشد تا مخاطب شما بلافاصله پیام را دریافت کند.

یک شعار توصیفی، کاری را که کسب و کار شما انجام می دهد یا آنچه می تواند به مشتریان بالقوه ارائه دهد را در یک عبارت به یاد ماندنی توصیف می کند.

شعارهای احساسی از محصول یا خدمات شما به عنوان راهی برای ایجاد یک احساس خاص یا برآورده کردن یک نیاز عاطفی مانند آرامش، ارتباط، شادی یا هیجان به مخاطبان شما استفاده می کنند.

یک شعار متقاعد کننده تلاش می کند تا مشتریان شما را متقاعد کند که برند یا محصولات شما می توانند به آنها در حل یک مشکل خاص کمک کنند.

خروج از نسخه موبایل