اهمیت ست اداری در برندیگ

branding

ست اداری یکی از روش های برند سازی و هویت سازی برای هر کسب و کاری می باشد.

یکی از اهمیت هایی که دارد این است که اگر شما استاندارد های آن را رعایت کرده باشید و در تولید آن خلاقیت اضافه کرده باشید برند شما در حافظه‌ی دیداری مخاطبین و شرکت های رقبا ماندگار می شوید.

طراحی ست اداری شامل چه بخش هایی می شود؟

  • سربرگ A4 و A5
  • کارت ویزیت
  • پاکت نامه(پاکت ملخی)
  • پاکت A4 و A5
  • فولدر(پوشه)
  • لیبل و جلد سی‌دی
  • کاغذ یادداشت
  • برچسب اموال

چرا ست اداری اهمیت خیلی ویژه ای برای برند ها و شرکت ها دارد؟

  • توسعه بازاریابی به شیوه ای ارزان: 

طراحی ست اداری حرفه ای بیشتر با هدف بازاریابی غیر مستقیم است و هدفی فراتر از ارتباطات بین سازمانی دارد

  • امنیت سازی:

دیگران نمیتوانند از نام و برند شما سوء استفاده کند چرا که از قبل ست اداری اختصاصی خود را دارید و تمامی شرکت ها و مشتریان شما را با آنها می شناسند.

branding

چه مواردی شامل اصول استاندارد می شوند؟

هماهنگی تم با سایت شرکت.

هماهنگی ست اداری با بقیه اجزای شرکت نشان دهنده اهمیت دادن شما از نظر هزینه و وقت به هویت برند می باشد.

انتخاب رنگ ها تاثیر زیادی بر موثر بودن آن دارد

انتخاب رنگ:

انتخاب رنگ باید با توجه به فعالیت خود شرکت باشد.

به‌کاربردن خطوط رنگی در طراحی ست اداری به منظور برجسته کردن و تفکیک مطالب برای افزایش زیبایی صفحه نیز مفید است.

رنگ مناسب ست اداری و تأثیر روانی آن روی مخاطب موجب می‌شود تا او در هر مکان دیگری که با آن رنگ برخورد کرد، نظرش جلب شده و شرکت شما را به خاطر بیاورد.

نکات مهم برای طراحی:

  • از متن های رنگی خودداری کنید
  • مرغوب ترین جنس را برای چاپ آن انتخاب کنید.
  •  بهترین سایز فونت برای ست اداری ۹ است.
  • استفاده بیش‌ازحد از تصاویر خودداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *