۶ اشتباهی که پیج اینستاگرامتان را نابود می کند!

رشد کسب‌وکارهای آنلاین بدون استفاده درست از اینستاگرام که بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال را دارا است، کار دشواری است.

می‌توانید تصور کنید باوجود این تعداد کاربر در اینستاگرام، هر اشتباه رایج اینستاگرامی که مرتکب می‌شوید می‌تواند پرهزینه باشد و در واقع می‌تواند به نفع رقیب شما باشد.

از آنجایی که می‌دانید، درصد بالایی از برندهای ایرانی در حال حاضر در اینستاگرام فعالیت دارند.

در واقع، حضور گسترده برندها در اینستاگرام به معنای موفقیت هر یک از آن کسب‌وکارها در استفاده هوشمندانه از این سرویس نیست، دغدغه بسیاری از شرکت‌ها افزایش تعداد فالوئرهای پیج خود می‌باشند.

اشتباهات رایج در اینستاگرام:

۱. خرید لایک و فالوئر:

برخی از افراد برای رشد پیجتان به شما پیشنهاد می‌دهند با مبلغی ناچیز لایک و یا فالوئر خریداری کنید. آنها معتقند که این راه سریع و آسان برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام است، اما در واقع یک دروغ آشکار است.

خرید لایک و فالوئر تنها باعث کاهش نرخ تعامل شما می‌شود، بنابراین ارزش حساب شما را در مقابل الگوریتم قدرتمند اینستاگرام کاهش می دهد.

علاوه بر این، کاربران واقعی عدم تطابق بین تعداد لایک‌ها و فالوورهای شما را مشاهده می‌کنند که این باعث از بین رفتن  اعتماد به کسب و کار شما خواهد شد.

۲. استفاده از هشتگ های بسیار محبوب برای تبلیغ پست های اینستاگرام: 

هشتگ های بسیار محبوب طول عمر بسیار کوتاهی دارند، بنابراین ارزش کمی برای بازاریابی کسب و کار شما دارند.

۳. عدم افزودن لینک به وب‌سایت شما در Bio:

شاید در نگاه اول، یک اشتباهات جزئی به نظر بیا آید، اما همچنان می‌تواند سهم بزرگی از فروش شما را به همراه داشته باشد.

اگر لینکی در بایو پیج خود بارگزاری نکنند، دنبال‌کنندگان پس از تصمیم‌گیری برای خرید، سر در گم خواهند شد.

۴. اجرای مسابقات با هدف نادرست:

حتما شما هم با تعداد زیادی مسابقه “ما را دنبال کنید و جایزه خود را دریافت کنید” در سراسر اینستاگرام روبه رو شده اید، اما آیا آنها واقعا موثر هستند؟

مسابقات با اقدامات ساده ای که برای شرکت در آن لازم است ممکن است هزاران نفر را در عرض چند روز جذب کنند، اما اکثر آنها پس از اعلام برنده از آنجا خارج می شوند. علاوه بر این، چنین مسابقاتی در نهایت مخاطبان شما را به اشتباه هدف قرار می دهند.

۵. نوشتن کپشن های طولانی:

در اینستاگرام همه چیز تصاویر نیست، کپشن ها نیز دارای اهمیت بالایی هستند، چراکه ابزاری اضافی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان شما و افزایش فروش هستند.

متأسفانه، اگر عنوان شما به اندازه کافی جذاب نباشد که توجه خواننده را به خود جلب کند، احتمالاً دنبال کننده قوی ای نخواهید داشت.

۶. پاسخ ندادن به نظرات کاربران:

نظرات به پست‌های رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که با مخاطبان خود تعامل و گفتگو داشته باشید. زمانی مخاطب از طریق پست با شما ارتباط گرفته، سعی کنید ارتباط را حفظ کنید.

اگر به طور مداوم از ارسال پاسخ به نظرات خودداری کنید، افرادی که نظرات خود را با اخطار ارسال می کنند و همچنین سایر فالوئرهای شما نیز همین کار را خواهند کرد. 

ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما پاسخ ندادن به نظرات کاربران یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی است که می توانید مرتکب شوید.

اگر میخواهی بدون اشتباه، فالورای پیجت و افزایش بدی همین الان با کارشناسان ما در ارتباط باش.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *