دکتر احمد روستا+آثار ایشان

ahmad roosta

زندگی نامه دکتر احمد روستا:

دکتر احمد روستا که همه او را به عنوان پدر بازاریابی نوین در ایران می شناسند در سال ۱۳۲۷ و در شهر یزد دیده به جهان گشود.

ایشان تصحیلات دکتری خود را در دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۲ میلادی (۱۳۵۷ خورشیدی) در رشته مدیریت به پایان رساند و در همان سال به ایران بازگشت.

وی عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی – دانشکده مدیریت و حسابداری بود.

ایشان ۳۴ سال در زمینه های مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات ، تبلیغات و مدیریت استراتژیک سابقه دارد.

 آثار ایشان:

  • مدیریت بازاریابی:این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت بازاریابی» به شمار می آید.

 

  • تحقیقات بازاریابی: به عنوان منبع اصلی درس «تحقیقات بازاریابی» به حساب می آید.

 

  • رفتار مصرف کننده:به منظور تجزیه و تحلیل رفتار مصرف‌کننده به رشته‌ی تحریر درآمده و هدف از آن دست‌یابی به مشتریان، بازاریابان و سازمان‌های اجتماعی برتر است.

 

  • مدیریت صادرات و بازاریابی بین‌المللی: اگر دارای کسب و کار کوچک هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

  • تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات: به مزیت رقابتی می‌پردازد و مفاهیم و اصول تکنیک‌ها و تاکتیک‌های تبلیغات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

  • راهگشای فروش:متخصص شدن در جذب مشتری، ایجاد حسن تفاهم و اعتماد، زبان فروش از برخی موضوعات کتاب هستند.

 

  • گنجینه فروش:درباره ی چند قانون اصلی فروش صحبت می کند و روشی مطمئن و شکست ناپذیر را برای دستیابی هدف فروش و یا هدف حرفه ای شما ارائه می دهد.

 

  • تبلیغات تریزی:شیوه‌های تبلیغ اگر با خلاقیت همراه باشد میتواند به موفقیت آن برند سرانجام شود.

 

  • مدیریت و مهارتهای فروش:مجموعه‌ای از ایده‌ها، روش‌ها، اصول و تکنیک‌های کلیدی را می‌آموزد

 

  • نخبگان بازاریابی:درباره‌ی مفهوم رایج و معروف بازاریابی Marketing است که نتیجه‌ی سال‌ها فعالیت و همکاری نویسنده با افراد متخصص و بزرگ این حوزه است.

 

  • از رویا تا واقعیت:به مخاطب می‌آموزد چگونه هدف خود را تعیین و مسیر حرکت به سمت آنها را مشخص کند.

 

  • مهندسی ذهن و ان ال پی: این کتاب می‏تواند به‏عنوان منبعی معتبر و اثرگذار مورد استفاده مدیران، مجریان، برنامه‏ریزان و تمامی افرادی قرار گیرد که به نحوی با بازاریابی، فروش، ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات در ارتباط هستند.

 

  • مدیریت استراتژیک تبلیغات:این کتاب، شامل چهاربخش اساسی است که در آن مفاهیم و اصطلاح‌های کاربردی مطرح‌شده و مراحل و فرآیندهای اجرایی مدیریت استراتژیک تبلیغات اجرایی، مدیریت استراتژیک و استراتژی‌های تبلیغاتی جهانی ارزیابی و تشریح شده است.

 

  • کسب کار سبز:اگر دارای کسب و کار هستید و همچنین مسئله محیط زیست برایتان مهم است حتما این کتاب را مطالعه کنید.
  • و همچنین آثار دیگری مانند:بازاریابی عصبی، کیمیای فروش با جاذبه‌های مالی وعاطفی، الگوی مدیریت یزدی ها، برنامه ریزی رسانه‌های تبلیغاتی، با بزرگان بازاریابی دنیا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *